فروشگاه اینترنتی،خرید اینترنتی،lordia.org

فروشگاه اینترنتی،خرید اینترنتی،فروشگاه انلاین،خرید انلاین

فروشگاه اینترنتی،خرید اینترنتی،lordia.org

فروشگاه اینترنتی،خرید اینترنتی،فروشگاه انلاین،خرید انلاین

چگونه فروشگاه اینترنتی خود را رونق دهیم؟

عناصر خاصی وجود دارد که هر سایتی برای تجارت الکترونیک باید در آن بماند و رقابت کند. در اینجا چند ویژگی لازم برای جذب خریداران آنلاین آورده شده است.

همه وب سایت ها در نوع خود منحصر به فرد هستند. ما روندهایی در طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی مانند انیمیشن ، پیش نمایش 360 درجه محصول ، فیلتر پیشرفته و جستجوی محصول پویا مشاهده کرده ایم. با این حال ، روندها نرخ تبدیل یا تجارب قوی کاربر را تضمین نمی کنند. عناصر خاصی وجود دارد که هر سایت تجارت الکترونیکی برای مرتبط و رقابت ماندن باید به آنها احتیاج داشته باشد. در اینجا لیستی از 15 ویژگی ضروری وجود دارد که خریداران آنلاین را به خود جلب می کند.

 کاربرپسند بودن فروشگاه اینترنتی از لحاظ ظاهری

این از K.I.S.S. قدیمی ناشی می شود. ضرب المثل در مورد ساده نگه داشتن آن. سادگی باید در طراحی خوب یک هدف باشد و برای رسیدن به آن نیازی به فداکاری ظرافت نیست. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد که 76٪ از مصرف کنندگان می گویند مهمترین ویژگی یک وب سایت سهولت استفاده است. هدف این است که به خریداران کمک کند تا سریعتر و بدون پیچیدگی غیرضروری که می تواند مسیر خرید را مسدود کند ، به خواسته خود برسند. فروشندگان آنلاین ، اگر چند ثانیه نباشد ، برای انجام فروش چند دقیقه وقت دارند. با ارائه دسته های خرید ، فیلترها و قابلیت مقایسه بر تجربه کاربر تمرکز کنید. تبلیغات ادامه مطلب را در زیر بخوانید برای این که سایت تجارت الکترونیکی شما کاربرپسندتر باشد ، موارد زیر را در نظر بگیرید: قابلیت جستجو را با یک گزینه تکمیل خودکار مانند Under Armour بهبود بخشید: 1. قابلیت استفاده-تکمیل خودکار مانند استنلی ، ناوبری دیداری و م Createثر ایجاد کنید 2. ناوبری-استنلی فرم هایی مانند Target را از قبل پر کنید 3. فرم های کاربردی سایت های تجارت الکترونیکی باید به جای یک تجربه دردسرساز ، یک مزیت رقابتی باشند. 2. وب سایت مناسب موبایل خرید موبایل 50٪ از معاملات آنلاین را تشکیل می دهد. با داشتن یک وب سایت پاسخگو ، محتوا بصورت شهودی با هر دستگاهی که به آن دسترسی دارد سازگار می شود تا تجربه کاربر پسند را فراهم کند. Walmart پس از بهینه سازی سایت موبایل خود ، فروش موبایل را 98 درصد افزایش داد

فروشگاه لردیا خرید اینترنتی مطمعن

 

 

تجربه کاربری با تلفن همراه خوب

تجربه خرید بهتری در تلفن همراه ایجاد کرد که منجر به افزایش 16 درصدی معاملات تلفن همراه شد. تبلیغات ادامه مطلب را در زیر بخوانید فرقی نمی کند میلیون ها صفحه محصول داشته باشید یا پنج صفحه. ایجاد یک تجربه سازگار با موبایل برای خریداران ، فروش و رتبه بندی بالقوه شما را بهبود می بخشد. 3. عکس و فیلم با وضوح بالا دیگر زمان ارسال یک عکس با چند گلوله و برچسب قیمت گذشته است. خریداران می خواهند چندین زاویه و افرادی که از این محصول در محیط های مختلف استفاده می کنند را ببینند. آنها می خواهند بتوانند بزرگنمایی کرده و نسبت به محصول احساس کنند. ملاحظات فنی برای تصاویر بسیار مهم است. به گفته Adobe ، تصاویری که بارگیری نمی شوند یا بارگیری آنها خیلی طولانی است ، میزان افت مصرف کننده 39٪ را نشان می دهد. و ، ما فقط در مورد عکسهای حرفه ای صحبت نمی کنیم. Vanity Planet دریافت که افزودن عکسهای اینستاگرام به صفحات محصولات آنها باعث افزایش 24 درصدی پرداخت ها می شود. 5. vanity planet-instagram عکس تصاویر می فروشند ، نه متن. به دنبال ایجاد محتوای جذاب در حال حرکت هستید؟

سازگاری با SEO ، خوانایی و سازگاری محتوای خود را بررسی کنید. ایجاد ترافیک بیشتر و افزایش تعامل. امروز دستیار نوشتن سئو را امتحان کنید. آزمایش رایگان دریافت کنید تبلیغات وب سایت های تجارت الکترونیکی باید چندین عکس در هر محصول نمایش دهند. عکس ها باید از وضوح بالا و بهینه سازی شده برای بارگذاری صفحه برخوردار باشند. 

بررسی های ایجاد شده توسط کاربر خریداران نظرات را می خوانند. در واقع 95٪ آنها. و 57٪ از مصرف کنندگان فقط در صورت داشتن 4 ستاره یا بیشتر از مشاغل استفاده خواهند کرد. ممکن است فکر کنید داشتن نظرات منفی قاتل فروش است. عکس آن در واقع صادق است. داشتن بررسی های منفی اغلب می تواند مثبت باشد. نشان داده شده است که محصولات بدون نظر منفی سانسور شده اند و به نوبه خود ، خریداران تصور می کنند که نظرات مثبت تقلبی است. بسته به عملکرد وب سایت ، سایت های تجارت الکترونیکی می توانند از پلاگین های محبوب ترین سیستم عامل های بررسی از جمله Yelp ، Foursquare و Facebook استفاده کنند.

خرید فوری کالا با کیفیت

 

سایت های تجارت الکترونیکی متفکر ، از نظرات به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر برای ایجاد اثبات اجتماعی و ایجاد طرفداران پرشور استفاده می کنند. پیشنهادات ویژه اکثر سایت های تجارت الکترونیکی از طریق ایمیل ، شبکه های اجتماعی ، نوشتاری و غیره از پیشنهادات ویژه در شیوه های استاندارد بازاریابی خود استفاده می کنند. تبلیغات ادامه مطلب را در زیر بخوانید سایت های تجارت الکترونیکی سطح بعدی از مزایای اصلی املاک و مستغلات در بخش عنوان برای تبلیغ پیشنهادات ویژه استفاده می کنند. وقتی خریداران متوجه می شوند که در حال معامله خاصی هستند ، این امر انگیزه آنها را برای خرید بیشتر و صرف وقت بیشتر برای جستجوی سایت فراهم می کند.

اگر سایت های تجارت الکترونیکی از تبلیغات مداوم استفاده می کنند ، ارائه یک صفحه وب منحصر به فرد که لیست پیشنهادها را در اختیار شما قرار می دهد ، علاوه بر فروش بیشتر باعث بهبود سئو نیز می شود. تبلیغات ادامه مطلب را در زیر بخوانید مشتری در جستجوی [کد پستی پیشنهادات ویژه تویوتا] و ارزش آن نتیجه جستجوی ارگانیک را در نظر بگیرید.

 

برای کسب تجربه کاربری بیشتر و ارتقا کیفیت فروشگاه انلاین خود  میتوانید با فروشگاه اینترنتی موفق مختلف مانند دی جی کالا  , تک سبد ,  دی جی استایل , لردیا و ... کار کنید و معایب و نقاط قوت بیشتر را ملموس تر درک کنید.


منبع نوشته: وبلاگ لردیا در بلاگفا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد