فروشگاه اینترنتی،خرید اینترنتی،lordia.org

فروشگاه اینترنتی،خرید اینترنتی،فروشگاه انلاین،خرید انلاین

فروشگاه اینترنتی،خرید اینترنتی،lordia.org

فروشگاه اینترنتی،خرید اینترنتی،فروشگاه انلاین،خرید انلاین

محصولات جالب و کاربردی 2020

سلام امروز میخوام چند تا محصولاتی که جالب و پر طرفدار هستند رو بهتون معرفی کنم


اولیش گردو شکن فنری هست که کاربرد خیلی جالبی داره. البته این روزا با این قیمت های سر سام اور خرید مغزه جاتی مثل گردو  صرف با اینه که همچین وسیله خوب و ارزونی رو بخریم و خودمون با قیمت پایین تری گردوها رو بشکونیم و صرفه جویی خوبی توی هزینه هامون داشته باشیم.




دومین وسیله برای اون دسته افرادی هست که به وسایل نظافت خودرو  اهمیت خاصی میدهند. یک جارو برقی فندکی که علاوه بر جارو و مکندگی قابلیت دمندگی و باد کردن لاستیک ماشین و هر وسبله بادی دیگر رو داره. این قسمتش برای افرادی که اهل تفریح هستن برای باد کردن وسایل بادی مثل قایق ،انواع توپ ، لاستیک دوچرخه و ... کاربرد داره.

جارو برقی و پمپ باد دمنده و مکنده فندکی خودرو



سومین محصول ، سامسونگ Ballie هست. Ballie سامسونگ ترکیبی جالب بین دستگاه خانه هوشمند و همراه رباتیک است. اسباب بازی با شکل توپ ، مجهز به دوربین و سنسورهای مورد استفاده برای پیگیری شما در اطراف ، می تواند ویژگی های مختلف خانه هوشمند را کنترل کند ، عکس بگیرد ، در خانه شما به روزرسانی کند و حتی به عنوان دستیار تناسب اندام فعالیت کند. طراحی شده است که به عنوان "زندگی همراه همه جانبه" باشد ، Ballie ممکن است به اندازه کافی زیبا باشد که به پول خود کمک کند تا به پول خود کمک کند.


https://api.time.com/wp-content/uploads/2020/01/CES-2020_Ballie-01-1024x682.jpg?w=800&quality=85

چهارمین محصول لنوو ThinkPad X1 Fold هست. نمایشگرهای تاشو بسیار جدید است و Lenovo در حال نمایش روندهای مختلف با ThinkPad X1 Fold است. دستگاه ویندوز 10 علی رغم طراحی تبلت ، لپ تاپ بیشتری نسبت به تبلت دارد. این صفحه نمایش تاشو 13.3 اینچی از ورودی قلم و ویندوز جوهر برای عملکرد مبتنی بر قلم پشتیبانی می کند. آیا می خواهید تایپ کردن واقعی انجام شود؟ کافیست صفحه کلید مغناطیسی را در قسمت پایین X1 Fold قرار دهید و تایپ کنید یا فقط آن را در آنجا بگذارید ، مانند یک لپ تاپ معمولی ببندید و روز خود را ادامه دهید.

https://api.time.com/wp-content/uploads/2020/01/15_TP_X1_Fold_Hero-e1578326632303-1024x588.png?w=800&quality=85Save


Acer ConceptD 7 Ezel هم پنجمین محصول جالبی هست که میخوام معرفی کنم.  Acer's ConceptD 7 Ezel یک لپ تاپ است که به عنوان یک آسانسور یک هنرمند دو برابر است و آن را با سبک انجام می دهد. صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K دارای پیکربندی های مختلف است ، به این معنی که می توانید صفحه نمایش را روی صفحه کلید به نمایش بگذارید تا برخی از کارها را به نمایش بگذارید ، از آن مانند یک لپ تاپ سنتی استفاده کنید یا صفحه نمایش را در مقابل بقیه لپ تاپ برای برخی کارهای جدی طراحی کنید. ConceptD 7 Ezel که برای هنرمندان و سازندگان ساخته شده است ، از طیف رنگی کامل Adobe RGB پشتیبانی می کند و از گرافیک های انویدیا پشتیبانی می کند تا در صورت پیچیده تر شدن کار شما ، برنامه های خود را راحت اجرا کنید.

خشک کن دیواری لباس و اپارتمانی

خشک کن و آویز دیواری لباس آپارتمانی

 

خشک کن دیواری لباس و اپارتمانی

رخت آویز آپارتمانی

 

خشک کن دیواری لباس رخت آویز آپارتمانی

 

 

رخت آویز و خشک کن دیواری لباس

رخت آویز دیواری : خشک کن دیواری wall dryer بین دو سطح یا دیوار قرار میگیرد و ضمن خشک کردن لباس ها، فضای کمتری در منزل اشغال میکند. این آویز لباس قابل حمل ، برای بالکن حمام و لباسشویی ایده آل است. رخت آویز دیواری همچنین با تعداد زیاد لاین ها و طول بلند ۱۲ متری آن ، ظرفیت زیادی را برای آویز لباس ها دارد. خطوط و بند لباس ها را می توان از طریق پیچ انگشتی تعبیه شده تنظیم و سفت کرد. این وسیله ایده آل برای اتاق های رختشویی ، حمام ، ایوان و … می باشد. پس از پایان کار و خشک شدن لباس ها به راحتی بند جمع شده و داخل محفظه خود رول میشود

این وسیله با توجه به نوع طراحی آن و فضای کمی که اشغال میکند مناسب برای آپارتمان ها و محیط های کم جا میباشد و با توجه به متحرک بودن آن میتوانید در هر جایی از منزل که تمایل داشته باشید نصب کنید.این بند رخت  به صورتی طراحی شده است که میتوانید اندازه آن را تنظیم کنید و داخل آن از یک فنر تشکیل شده است که باز و بسته کردن طناب را برای شما راحت تر مینماید.


لینک خرید:

http://lordia.org/%d8%ae%d8%b4%da%a9-%da%a9%d9%86-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/

مراحل تهیه اسپرسو با قهوه جوش و قهوه ساز

مراحل تهیه اسپرسو با قهوه جوش و قهوه ساز


قهوه-ساز

 

انواع قهوه از نظر دم کردن

قهوه ترک ، قهوه فرانسه ، قهوه اسپرسو ، قهوه های دمی ، قهوه های فوری ، اسپرسو دوپیو ، اسپرسو لانگو ، اسپرسو ریستریتو ، اسپرسو ماکیاتو ، اسپرسو کوبانو cubano ،لاته ، ماکیاتو ، کافه لاته ، کاپوچینو ، اسپرسو کن پانا ، کافه بِرِو café Breve ، رِد آی red eye ، بلک آی black eye ، دِد آی Dead eye ، کافه موکا ، آمریکانو  و … تقسیم می شوند.

تهیه قهوه اسپرسو شاید در ابتدا کمی دشوار و هیجان انگیز به نظر برسد اما با داشتن این وسیله کاربردی و شیک باعث میشود تا عطر این دانه های خوش رنگ و خوشبو در فضای منزل شما بپیچد.

مراحل تهیه اسپرسو و سایر نوشیدنی های قهوه با قهوه جوش قهوه ساز اسپرسو

مرحله اول: دانه‌های قهوه باید به ریزترین اندازه آسیاب شده باشند.

مرحله دوم: ابتدا آب سرد را درون قهوه جوش بریزید. به ازای هر فنجان قهوه معادل سه‌چهارم فنجان را با آب سرد پر کرده و داخل قهوه‌جوش بریزید. سطح آب باید تا ابتدای گردنه یا تنگی قهوه‌جوش برسد و از آن بالاتر نرود وگرنه سرریز می‌شود.

مرحله سوم: اکنون پودر قهوه را به آب اضافه کنید. به‌ازای هر فنجان قهوه‌خوری آب، دو قاشق چای‌خوری قهوه.

مرحله چهارم: می‌توانید در صورت تمایل به ازای هر دو قاشق چای‌خوری پودر قهوه، یک قاشق چای‌خوری شکر هم به قهوه اضافه کنید.

مرحله پنجم: وقتی شکر کاملا در آب حل شد، اجاق گاز را روشن کنید؛ با شعله‌ای متوسط رو به کم. اگر شعله زیاد باشد قهوه‌تان می‌سوزد. در این مرحله قهوه را هم نزنید.

مرحله ششم: پس از گذشت زمان اندکی -حدود دو دقیقه- یعنی زمانی که حرارت به حدود ۷۰ درجه می‌رسد، قهوه شروع به حباب زدن از کناره‌ها می‌کند. جمع شدن حباب‌ها حالتی روی سطح قهوه به وجود می‌آورد که آن را اصطلاحا «خامه قهوه» می‌نامند. در این مرحله قهوه را از روی حرارت‌ بردارید تا حرارت و خامه کمی فروکش کنند. هرگز اجازه ندهید حرارت به بالاتر از ۷۵ درجه برسد چون مزه قهوه بیش از حد استخراج خواهد شد.

مرحله هفتم: قهوه‌ جوش را مجددا به آرامی و دقت روی شعله کم قرار دهید و سه بار این عمل را تکرار کنید تا خامه قهوه قوام بیاید.

مرحله هشتم: قهوه را به آرامی در فنجان بریزید و نوش جان کنید.