فروشگاه اینترنتی،خرید اینترنتی،lordia.org

فروشگاه اینترنتی،خرید اینترنتی،فروشگاه انلاین،خرید انلاین

فروشگاه اینترنتی،خرید اینترنتی،lordia.org

فروشگاه اینترنتی،خرید اینترنتی،فروشگاه انلاین،خرید انلاین

SHIAOMI POWEBANK 10000 LORDIA SHOP

پاور بانک شیائومی 10 هزار میلی آمپر قیمت ارزان

اگر دنبال پاوربانک پرقدرت با بدنه فلزی آلمینیومی با قیمت ارزان میگردید پاوربانک شیائومی با 10 هزار میلی آمپر بهترین انتخاب برای شماست.

باتری‌ها را قلب پاوربانک می‌دانند. درون پاوربانک‌ها چیزی جز باتری و مدارات الکتریکی وجود ندارد. البته بیشترین سهم از وزن پاوربانک‌ها هم به باتری آن‌ها مربوط می‌شود. وزن این پاوربانک تقریبا 200 گرم است.  هرچقدر که این باتری‌ها کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند، پاوربانک با کیفیت تر است. پاور بانک شیائومی از باتری‌های درجه‌یک دو شرکت بزرگ سامسونگ و الجی استفاده می‌کند.  چهار باتری لیتیوم یونی در این محصول، می‌تواند ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت انرژی الکتریکی را ذخیره کند. این مقدار انرژی برای ۳٫۵ بار شارژ کامل آیفون ۶ یا یک‌بار شارژ آی پد مینی کافی است. برای آگاهی از میزان شارژ، چهار نشانگر LED بر روی قسمت پلاستیکی بدنه وجود دارند. روشن بودن هرکدام از آن‌ها، بیانگر ۲۵% از کل شارژ است.

پاوربانک شیائومی

قطعا برای شما هم پیش آمده که با پیام low battery موبایل ، تبلت و یا اسمارت فون خود مواجه شده باشید و در مکانی باشید که از برق و یا کابل شارژر خود دور باشید. هیچ چیز ازار دهنده تر اینت نمیتونه باشه که نیاز به اتصال به اینترنت ، استفاده از شبکه های اجتماعی ، استفاده از اپلیکیشن مسیریابی یا  GPS ، تماس ضروری و یا بازی با گیم مورد نظر خودتون رو داشته باشید اما شارژ گوشی یا تبلت شما این اجازه رو ندهد. در این موقع هست که به نعمت داشتن یک پاوربانک یا شارژر همراه خوب ایمان میاورید!

پاوربانک ها با توجه به ظرفیت و و توان باتری هاشون شناخته میشوند که بتوانند با هر بار شارژ چند دستگاه را تا ۱۰۰% شارژ کنند. این مسئله به کیفیت باتری و سیم پیچی داخل  آنها بستگی دارد. از بهترین های این محصول شارژر همراه یا پاور بانک شیائومی با توان ۱۰.۰۰۰ میلی‌آمپر را می‌توان نام برد.در این پاوربانک از باتری شرکت سامسونگ و ال جی استفاتده شده است که قدرت ماندگاری و انتقال شارژ بسیار قوی دارد.

از ویژگی های دیگر پاوربانک شیائومی بدنه ی آن است که از آلومینیوم مقاوم ساخته شده است که در عین بدنه فلزی که دارد بسیار سبک و باریک است که این بدنه محکم میتواند به خوبی از باتری ها و مدارات الکتریکی محافظت کند تا در صورت ضربه خوردن و افتادن آسیب نبیند.


پاور بانک شیائومی



در کنار تمامی این ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت بالای ساخت ، قیمت پایین این پاوربانک ، محبوبیت دو چندانی را به آن داده است و کاربران بسیار زیادی را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است به طوری که جزو ۱۰ پاوربانک محبوب برای خرید بهترین پاوربانک ارزان قرار گرفته است.

فروشگاه اینترنتی لردیا افتخار دارد تا این محصول ارزشمند را با قیمت استثنائی ۶۰ هزار تومان عرضه کند. شما با سفارش فوری این محصول 

( از طریق این لینک ) محصول را در هر جای ایران که هستید ابتدا دریافت کرده و مبلغ آن را به مامور پست یا پیک پرداخت کنید.

خبر ویژه اینکه با سفارش و پرداخت آنلاین از امکان تخفیف ۱۰ درصدی فروشگاه برخوردار شوید.


پاور بانک شیایومی


صفحه خرید پاوربانک شیائومی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد